• Reviews afgelopen maanden 359
  • Gemiddelde afgelopen maanden 9,3
  • Aangeraden door klanten 96%

Hans uit Almere

11-02-2025
  • Gemiddeld 10
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
Reden bezoek:
Niet het gevoel dat je met een gladde autoverkoper te maken hebt, in tegendeel, alles (ook het "onderhandelen" over de prijs) gaat in een zeer prettige sfeer. Zelfs als je voor een niet al te dure occasion komt. Ook na de koop zeer prettig contact met zowel de afdeling verkoop als met de werkplaats. Het was de rit vanuit Almere dubbel en dwars waard! En de fles wijn was heerlijk!

Rik uit Zuidwolde

10-02-2025
  • Gemiddeld 9
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
Reden bezoek:
Prima

Eric Boonstra uit Barneveld

10-02-2025
  • Gemiddeld 10
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
Reden bezoek:
Vanaf proefrit tot en met oplevering foutloos begeleid

Wim uit Schoonoord

10-02-2025
  • Gemiddeld 8
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
Reden bezoek:
Plezierig ontvangen. Afspraken netjes na gekomen

A. uit Ommen

09-02-2025
  • Gemiddeld 9
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
Reden bezoek:
Betrouwbaar en goed!

Barend uit Kampen

09-02-2025
  • Gemiddeld 4
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
Reden bezoek:
Onze ervaring met het afleveren van de auto was een hele slechte. We hadden een om 11:30 uur een afspraak voor het halen van de auto. We waren er om 11:20 uur. Uiteindelijk hebben we zitten wachten tot 12:15 uur. De verkoper was bezig met een andere klant, hij is verschillende keren langs ons heen gelopen en toonde ons geen blik waardig. Nog niet eens een sorry van ik ben nog even bezig, ik kom zo snel mogelijk bij u. De chef monteur van de werkplaats vond het volgens ons maar niks, dat het zo lang moest duren. Die kwam regelmatig bij ons. We komen een auto halen van een dikke € 40.000 en dan wordt je op zo'n manier behandeld. Ronduit heeeeeeel erg slordig. Afspraak is afspraak en dan laat je een klant niet zo lang wachten. Kortom, dat leek helemaal nergens op. Ik kan er nog kwaad over worden.

F. Hoolsema uit Groningen

05-02-2025
  • Gemiddeld 8
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
Reden bezoek:
De eerste kilometers met Toyota yaris is goed. Het bedienen van het elektronica knoppen moet nog even winnen. Bij het achteruitrijden bevalt de camera goed. Bij het starten en de eerste kilometers geeft de motor een brommer lawaai. Om goed om te gaan met het hybride is nog even winnen.

Rene uit Laag zuthem

03-02-2025
  • Gemiddeld 10
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
Reden bezoek:
Vanaf het eerste telefoontje met Duncan, tot het overhandigen vd auto een heel goed gevoel overgehouden. Fijne nuchtere benadering zonder overbodige tierelantijnen.

J.M Hoekman-Korterik uit Dalfsen hoekmanjoke@gmail.com

02-02-2025
  • Gemiddeld 10
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
Reden bezoek:
Helemaal tevreden

Hans uit Eerbeek

31-01-2025
  • Gemiddeld 10
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
Reden bezoek:
ik ben erg tevreden over de medewerkers van Lexus Van Leussen Zwolle, dus niet alleen de verkoop maar ook de werkplaats/ receptie.

G Balk uit Raalte

31-01-2025
  • Gemiddeld 10
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
Reden bezoek:
Top geholpen!!

Rob Barkel uit EMMELOORD

30-01-2025
  • Gemiddeld 10
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
Reden bezoek:
Een mooi moment om een nieuwe auto de showroom uit te mogen rijden

wim tuitert uit Ommen

29-01-2025
  • Gemiddeld 10
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
Reden bezoek:
de schade die wij aan onze auto hadden, werd heel vlot weer in orde gemaakt

Anca uit Ootmarsum

28-01-2025
  • Gemiddeld 8
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
Reden bezoek:
Ondanks dat ik een occasion kocht werd ik geholpen alsof het een nieuwe was. Alleen op terugreis kreeg ik een melding van lekke band. Dit bleek een leeglopend rechter voorwiel te zijn. Bij de KwikFit bleek het een lek ventiel te zijn. Gelukkig nu weer opgelost.

Gabriel uit Bergen

28-01-2025
  • Gemiddeld 10
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
Reden bezoek:
Vriendelijke, eerlijke service

Bennie Compagner uit IJhorst

27-01-2025
  • Gemiddeld 9
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
Reden bezoek:
van auto kijken tot auto ophalen was super met dank aan Erik van garage van Leussen in Raalte

Nico uit Groningen

27-01-2025
  • Gemiddeld 10
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
Reden bezoek:
Verkoopadviseur Tim Jansen nam alle tijd en pushte op geen enkele manier. In alle contacten, fysiek, mail en telefoon was hij vriendelijk en attent. Gewoon een leuke man zonder populair gedrag. Niet alleen de aankoop van onze nieuwe auto maakt ons blij maar ook de manier waarop. Jammer dat Autobedrijf van Leussen geen vestiging in Groningen heeft.

Roel uit Zwolle

17-01-2025
  • Gemiddeld 8
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
Reden bezoek:
Prima rijgedrag, veel snufjes.altijd een veilig gevoel

A uit Ommen

16-01-2025
  • Gemiddeld 10
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
Reden bezoek:
Een zeer prettig bedrijf waar je altijd terecht kunt en geholpen wordt door vakkundige mensen.

Henk uit Dalfsen

15-01-2025
  • Gemiddeld 10
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
Reden bezoek:
Al jaren klant dus een vertrouwd adres

Hans uit Den Ham

13-01-2025
  • Gemiddeld 3
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
Reden bezoek:
Onbevredigend

Theo uit Raalte

13-01-2025
  • Gemiddeld 10
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
Reden bezoek:
Tot nu toe prima.

Jan uit Ommen

13-01-2025
  • Gemiddeld 7
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
Reden bezoek:
De aankoop van de auto was positief.

Dennis uit Ommen

12-01-2025
  • Gemiddeld 10
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
Reden bezoek:
Vriendelijk en ervaren personeel.

Olena uit Lemele

11-01-2025
  • Gemiddeld 10
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
Reden bezoek:
Ik vond alles leuk